معاونت اداری مالی و توسعه منابع  

بازدید مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از پروژه‌های در حال اجرای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان گلستان؛ مهندس مهدی اکبرپور، مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم به همراه دکتر نصرالله‌نژاد، معاون اداری،مالی و توسعه منابع، دکتر امامی، مدیر بودجه و تحول اداری، مهندس صفریان مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از پروژه‌های در حال اجرای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بازدید کردند. 

🔸مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم در این بازدید ابتدا از پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه شامل استخر چند منظوره ذخیره آب و پرورش ماهی، آزمایشگاه تحقیقات کشاورزی هسته‌ای، گلخانه صنعتی مدرن، دانشکده جنگلداری، دانشکده منابع طبیعی و خوابگاه متاهلین  بازدید به عمل آورد.

🔹در این بازدید دکتر نصرالله‌نژاد، معاون اداری،مالی و توسعه‌منابع و مهندس صفریان مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه توضیحاتی را پیرامون نحوه هزینه کرد و تخصیص بودجه برای ساماندهی و اتمام پروژه‌ها ارائه کردند. 

 🔸مهندس اکبرپور در حاشیه این بازدید اعلام کرد: امیدواریم با تزریق بودجه‌های مورد نیاز از منابع ملی بتوانیم پروژه‌های عمرانی را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانیم.



 تاریخ ارسال خبر :   02 دی 1402 - 13:30    |     تعداد بازدید :   153
 ارسال کننده :   سید رضا عقیلی    |      کد خبر :   17380
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      02 دی 1402 - 13:30    |    کد خبر : 17380