شرح وظایف مدیریت امور مالی
انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات
دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه
تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
رسیدگی به اسناد و سیستمهای حقوق و مزایای کارکنان ازنظر انطباق با مقررات
همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه
نگهداری و تنظیم اسناد مالی
رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آییننامههای مالی
نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعدازآن
اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آییننامههای اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت پشتیبانی و توسعه
تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آنها
انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق