شرح وظایف مدیریت امور اداری و پشتیبانی
اجرای سیاستها و خطمشیهای دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه
تهیه و تنظیم آییننامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیئتهای رسیدگی به تخلفات اداری
مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
برنامهریزی در جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز دانشگاه و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام اعم از هیئتعلمی و غیر هیئتعلمی
پیشبینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط
همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از، اموال و تأسیسات
انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات موردنیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط
شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
نظارت در انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف
انجام امور مربوط به قراردادهای دانشگاه با هماهنگی مسئولین ذیربط
تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه
نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم
همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری
نظارت بر امور حضوروغیاب، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تماموقت کارکنان، اضافهکاری و انتصاب کارکنان (هیئتعلمی و غیر هیئتعلمی) و همکاری با مدیریت برنامه بودجه و تحول اداری در امر طبقهبندی مشاغل
مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم
رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق