معاونت اداری مالی و توسعه منابع  

اداره اعتبارات، رسیدگی به اسناد و تنظیم حسابها


 

  • مسئول اعتبارات
  • همکار:    خانم مریم هوشمند راد        مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی تحول اداری    

 تلفن مستقیم:  32245962-017    تلفن گویا:  2- 32251701 - 017    تلفن داخلی: 226

 

شرح وظایف:

  • ثبت کلیه موافقتنامه ها و اصلاحیه های مربوطه به تفکیک سنواتی و جاری، نوع اعتبار، برنامه­­ و طرح های مصوب، فصول هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای، مراکز هزینه، پروژه ها وفعالیت های هر واحد و ... با رعایت الزامات بودجه تفصیلی دانشگاه.
  • ثبت تخصیص و ردیف های ابلاغی طبق موافقتنامه.
  • درخواست وجه کلیه اعتبارات دانشگاه (ردیف های عمومی و اختصاصی) و پیگیری وصول آن از خزانه کشور.
  • ثبت تعهد و تامین اعتبار برای پرداخت کلیه اسناد هزینه طبق قوانین ومقررات جاری دانشگاه
  • کنترل تامین اعتبارعاملین مالی به جهت انطباق با قوانین و مقررات و ضوابط اجرایی سالانه اعتبارات دانشگاه.
  • تهیه گزارشات عملکرد اعتبارات دانشگاه برای مراجع نظارتی کشور، مدیریت و سایر واحدهای دانشگاه
  •  همکاری با مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه درزمینه تهیه گزارشات بودجه ای و همچنین تنظیم بودجه سالانه دانشگاه و اصلاحات مربوطه.
  • انجام سایر امور محوله

 

 

  • دفترداری و تنظیم حسابها
  • همکار:  خانم زلیخا اسمعیلی           مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت مالی     
  • تلفن مستقیم:  32240108-017    تلفن گویا:  2- 32251701 - 017    تلفن داخلی: 230

 

   شرح وظایف:

  • انجام کلیه امور مالی دانشگاه بخصوص کنترل سرفصل های حسابداری  براساس پروتكل سالانه حسابداری تعهدی
  • تهیه صورتحساب ماهانه وسالانه دانشگاه جهت ارائه به دیوان محاسبات، دارایی، حسابرسان و مدیریت دانشگاه.
  •  پیگیری وصول اسناد مثبته در خصوص علي الحساب  و پيش پرداخت های صورت گرفته. 
  • صدور سند پاداش سنوات خدمت و مرخصي ذخیره شده کلیه کارکنان دانشگاه درهرسال مالی طبق استانداردهای حسابداری تعهدی.
  • ثبت کلیه مطالبات و بدهی های دانشگاه درسامانه  بدهی ها و مطالبات  وزارت دارايي(سماد).
  • صدور سند حسابداری برای کلیه پرداخت های دانشگاه اعم از نقدی و غیرنقدی( اوراق).
  • همکاری با حسابرسان جهت تهیه صورت های مالی دانشگاه.
  • انجام سایر امور محوله .

 

 

  • رسیدگی به اسناد

شرح وظایف:

  • بررسی کلیه اسناد  هزینه (عمرانی و جاری) دانشگاه از لحاظ تطبیق با قوانین و مقررات.
  • گزارش تخلفات احتمالی  و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم.
  • رسیدگی به علی الحساب ها، پیش پرداخت ها، موجودی انبار و کنترل ثبت اموال دانشگاه.
  •  پیگیری جذب اعتبارات عمرانی از محل اسناد خزانه اسلامی، صکوک، تسویه و مشارکت
  • شناسایی هزینه ها و صدورسند حسابداری طبق استانداردهای حسابداری تعهدی
  • انجام سایر امور محوله.

 

 

  • همکاران: 

            

  • آقای حجت اله ناصری         مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت مالی      تلفن داخلی:    220
  • اسناد حوزه ریاست معاونت اداری و مالی معاونت دانشجویی و فرهنگی - قراردادهای پشتبانی نرم افزارها  و پیمانکاران غیرعمرانی واحدهای مربوطه و ...

 

 

       

  •  آقای حامی فیاض              مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد حسابداری          تلفن داخلی:    225
  • اسناد معاونت پژوهش و فناوری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی کلیه دانشکده های دانشگاه -  قراردادهای پشتبانی نرم افزارها  و پیمانکاران غیرعمرانی واحدهای مربوطه، تهیه صورت مغایرت بانکی کلیه حساب های دانشگاه  و ...

 

 

       

  • آقای علی علیائی نژاد         مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد حسابداری         تلفن داخلی:    228
  •  اسناد عمرانی کلیه پروژه های دانشگاه - قرارداد خدمات حجمی (نیروهای شرکتی) و خدمات خودرویی
  • تلفن مستقیم:  32240108-017                  تلفن گویا:  2- 32251701 - 017    


  تاریخ آخرین بروزرسانی : 01 خرداد 1400 - 11:37